rakita

rakita

rakita

rakita

rakita

۳ ایده کار در منزل پولساز با سرمایه کم

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ق.ظ

۳ ایده کار در منزل پولساز با سرمایه کم. از همین امروز با کار در منزل، کارآفرینی با سرمایه کم را شروع کرد. من در این مقاله ۳ ایده کسب و کار با سرمایه کم برای شما تهیه کردم به همراه جزییات اجرای هر کدام از این ایده ها.


نکته مهم. این مطلب در سال ۱۳۹۴ نوشته شده است. در صورت تمایل می‌توانید به ایده های کار در منزل جدیدتری هم دسترسی پیدا کنید.یک اصل را هرگز فراموش نکنید، موفقیت فقط داشتن ایده های پولساز نیست بلکه پیاده سازی و اجرا کردن ایده هاست.


تایوانی‌ها یک شعار اقتصادی جالب دارند: «هر خانه یک کارخانه و هر کارخانه یک‌خانه!» این شعار اولین بار باهدف توسعه کسب‌وکارهای کوچک خانگی طراحی شد. آن‌ها گام اول کسب‌وکارهای کوچکشان را با فرآوری ساده محصولات برداشتند.

تجهیزات لازم برای اجرای این سه ایده کار در منزل را با کمتر از ١٠‌ میلیون تومان می‌توانید، تهیه کنید. با در نظر گرفتن هزینه تهیه مواد اولیه حداکثر به ١۵‌ میلیون تومان سرمایه برای یک کارآفرینی خانگی پولساز نیاز خواهید داشت.

منبع:behtarinideh
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۹
rakita rakita

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی