rakita

rakita

rakita

rakita

rakita

ویژگی های لباس ورزشی چیست.

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ق.ظ

بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.
از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .
لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
انتخاب جنس مناسب لباس ورزشی برای جلوگیری از عرق سوز شدن و ابتلا به بیماری های قارچی پوستی اهمیت بسیاری دارد .
یکی از علاقمندی های یک هوادار برای نشان دادن میزان ارادت خود به تیم محبوبشان پوشیدن لباس آن تیم است ، وقتی که وارد یک فروشگاه ورزشی میشوید و می خواهید یک لباس باشگاهی مناسب تهیه کنید تفافت های میان لباس ها وجود دارد . که این تفافت ها شامل است .اولین تفاوت در نسخه هوادارای در استیل و دوخت لباس است که راحت تر و گشاد تر از نسخه بازیکنان فوتبال طراحی میشود.
در متریال و مواد استفاده شده لباس هواداری از الیاف مرغوب و درجه یک جهت پایین نگه داشتن قیمت لباس استفاده میشود و از الیاف پیشرفته نسخه بازیکنان بدلیل عدم نیاز به آن استفاده نمیشود.
ست ورزشی مردانه از دو بخش شلوار و ژاکت با داشتن یک زیپ در جلو تشکیل شده اند. در ابتدا از ست های اسپرت و گرمکن ورزشی مردانه قبل از شروع مسابقات ورزشی یا تمرینات ورزشی بر روی لباس هایی مانند مایو، رکابی و شلوارک استفاده می شد. ولی امروزه در بیشتر ورزش ها و تمرینات مخصوصا در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این نسل از لباس های کاملا پوشیده و راحت اواخر دهه ۱۹۸۰ محبوبیت پیدا کرد و سپس با اجرای رنگ های درخشان و متنوع با استقبال بسیاری روبرو شد. هر ورزشکاری برای اینکه پس از فعالیت و تحرک زیاد ورزشی به عضلاتش اسیبی نرسد باید آن را گرم نگه دارد. برای اینکار می تواند به کمک ست ورزشی مردانه مناسب از سرد شدن ناگهانی بدن و مانع گرفتگی عضلانی شود.
لباس‌های تیم‌های فوتبالی برتر جهان در جام جهانی از تکنولوژی‌هایی برای جذب عرق و خنک نگه داشتن بدندارا می باشند. همچنین جنس این لباس‌ها بیشتر پلی‌استر است که مانع حساسیت در بدن می شود و تعادل دما را حفظ کند. پارچه‌های پلی‌استر در برابر شست‌وشو و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می باشند و قابل بازیافت هستند.جذب عرق یکی از ویژگی های لباس فوتبال است. 
پیراهن تیم کشور های که در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸شرکت کردند. این پیراهن دارای تکنولوژی  climacool است که باعث می‌شود جریان هوا در آن جریان داشته باشد و عرق را به اسانی جذب خود کند و میزان رطوبت در آن تنظیم شود . پیراهن تیم که در مسابقات جهانی طراحی و تولید می شود .بسیار سبک بوده و بازیکن در آن به هنگام حرکت احساس راحتی می‌کند.و جنس این پیراهن ۱۰۰ درصد پلی‌استر است. این پیراهن دارای تکنولوژی خنک کننده پیشرفته است و به بازیکنان کمک می‌کند تا در مسابقات سرعت بالایی در بازی داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۷
rakita rakita

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی