rakita

rakita

rakita

rakita

rakita

مد در تابستان 98

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ق.ظ

اکسسوری چیست؟



اکسسوری را می توان شامل کیف، ساعت، جواهرات، عینک، کمربند، شال و روسری دانست. اکسسوری ها نقش تزیینی دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسیم بندی می شوند. هر فصلی اکسسوری های مربوط به خود را دارد که تاثیر آن در جذابیت استایل و تیپ شما بسیار عالیست. 
پس در انتخاب آنها دقت کنید تا با استایل شما و تیپ شما هم خوانی داشته باشد.  
در فصل تابستان به دلیل گرما و آفتابی بودن هوا، آرایش خاص خود را می طلبد که در اینجا به نکاتی در این باره اشاره خواهیم کرد. مثلا در آرایش چشم ها سعی کنید از خط چشم سفید و سایه های روشن استفاده نمایید. در آرایش لب ها از رنگ رژهای شاد و جذاب استفاده کنید.مانند صورتی یا پرتقالی. برای آرایش پوستتان مقدار کمی برق لب به پشت پلک ها و گونه هایتان بزنید و سپس از یک پودر تثبیت کننده برای مراقبت از بهم ریختن آرایشتان استفاده کنید. آرایش مونوکروم که در آن از یک مدل تک رنگی متالیک برنزی استفاده می شود مناسب شب های گرم تابستان است در این آرایش از سایه برنزی و رژ لب مایع برنزی و کرم پودر برنزه استفاده می شود.
 
اگر شما از رنگ های پاستیلی و روشن خوشتان می آید باید بگوییم بخت با شما یار است. زیرا در تابستان امسال رنگ های درخشانی و رویایی مد هستند. هر فصلی رنگ خاص خود را می طلبد پس تابستان امسال حتما کمد لباستان را پر از رنگ های شاد کنید.
اگر می خواهید با مد روز پیش بروید بایدها و نبایدهای شیک پوشی را رعایت کنید تا همواره به روز و خوش تیپ باشد. مثلا یکی از آنها آشنایی با رنگ های مد در آن سال است. رنگ هایمد در تابستان 98 مانند بنفش کم رنگ، صورتی، آبی، بنفش پر رنگ، زرد و قرمز می باشند. که می توانید از این رنگ ها با توجه به رنگ پوستتان استفاده کنید

 مجله خبری لست مد درباره اخرین اخبار و داغ ترین مسائلی که امروزه برای اکثرا جوانان و افرادی که اهمیت زیادی به ظاهر و استایل خود میدهند مهم و باب است ، مسائلی همچون فعالیت های سلبریتی ها ، اخرین متد های آرایشی و زیبایی ، لاغری ،چاقی و تناسب اندام ، سلامتی، پوست و مو مدلینگ ها و ترفند های مدلینگ شدن و ... گزارشاتی بروز تهیه میکند که با توجه به نظر سنجی های اخیر موارد زیر جزء محبوب ترین این اخبار میباشد که شاید بخواهید بدانید :چاقی اندام !!!

images?q=tbn:ANd9GcR_xNXdUYB__d9BvFexIJ3tMo7yWKig4m6AsXATQnk_me-Jz7ImAg

برخی از افراد به دلیل لاغری بیش از حد، به فکر چاق کردن اندام خود هستند. البته باید دانست لاغری بیش از حد، دلایل متنوعی مانند پرکار بودن غده تیروئید، استرس بیش از حد، خوردن بعضی داروها و حتی وراثت، از جمله دلایلی برای لاغری می باشند. ما در اینجا شما را، با یک معجون چاقی آشنا خواهیم کرد. سعی کنید این معجون ساده برای چاقی را در وعده های غذایی خود بگنجانید، تا مشکل لاغری، ضعف و سستی شما حل شود. اکنون شما را، با این معجون های خوشمزه آشنا خواهیم کرد.

  1. نوشیئن جوانه جو
  2. نوشیدن شیر عسل
  3. معجون چاق کننده شیر بادام و پسته
  4.  نوشیدنی های چاق کننده آلفا آلفا ( جوانه یونجه )
  5. میلک شیک میوه ای
  6. هات چاکلت ساده

این معجون ها علاوه بر خاصیت چاق کنندگی بسیار خوشمزه و لذیذ هستند و حتی برای کسانی که مشکل کم خونی دارند نیز مناسبند. در ضمن افرادی که دارای بیماری دیابت و یا قلبی و عروقی و چربی هستند، قبل از مصرف، با پزشک خود حتما مشاوره داشته باشند.

آناهیتا درگاهی بازیگر نقش طلا در مجموعه ممنوعه !!!

images?q=tbn:ANd9GcTMPVbjQxoKjiSXRnxRvChmIQtSpDTWdRu-IQrYzpLR8TqWk7kDrA

آناهیتا درگاهی در ممنوعه ، بازیگر زن و همچنین نقاش ایرانی می باشد. وی فارغ التحصیل از دانشگاه هنر است، و تا کنون در نمایشگاههای زیادی، در موزه هنرهای زیبا کاخ سعدآباد، شرکت کرده است.وی علاوه برفعالیت داشتن در حوزه موسیقی و بازیگری، گاهی به ترجمه نمایش نامه های انگلیسی هم می پردازد و همچنین مدیر گروه مویسیقی به نام ترافیک نیز است. آناهیتا درگاهی، یکی از بازیگران محبوب در سریال ممنوعه می باشد. که در این سریال گریم های متفاوت و جذابی از او دیده شد. وی همسر سابق محمد پروین و اکنون همسر اشکان خطیبی می باشد.تست مدلینگ !!!images?q=tbn:ANd9GcTZTTVBOiMKvNUiZRjASn8YILafX0NhURgkp8HX54Mu7B-FlYlBJQ

برای تست مدلینگ در تهران ، ابتدا شما باید با واژه مدلینگ آشنایی داشته باشد. مدلینگ امروزه به عنوان یک پیشه و شغل خطاب می شود و گاهی نیز درآمدزایی بالایی، بشرط رعایت اصول و قواعد آن، دارد. شغل این افراد نمایش بهترین شکل از اندام و لباس ها و آرایش صورت می باشد. که این افراد عموما از زیبایی ظاهری صورت و اندام برخوردارند. البته گاهی دیده شده افرادی که از زیبایی نه چندان زیادی برخوردار بوده اند نیز در این زمینه فوق العاده موفق و موثر شدند. تحصیلات مدلینگ در کشورهای غربی بسیار متداول است که در آن باید آناتومی بدن و انواع طراحی را بیاموزند. واژه مدلینگ گاهی به معنای برهنگی تعبیر می شود. که این تعریف اشتباهیست .شما می توانید با رعایت اصول و قواعد حجاب اسلامی؛ یک مدلینگ معروف باشید. شاید شما همه مدلینگ ها را در سایز های خیلی پایین دیده باشید اما لازم به ذکر است در جهان افراد معروفی هستند که در سایزهای بزرگ به چهره جهانی تبدیل شده اند. سعی کنید در این زمینه با سواد و خلاق باشید، با مدل های روز آشنایی داشته باشد، از اکسسوری های زیبا و خاص استفاده کنید، طرز ست کردن لباس ها را، بدانید و اندام خود را همیشه در تناسب نگهدارید. در ایران برای انواع مانتو، پالتو شال و روسری می توانید فعالیت داشته باشید. برای این کار حتما با موسسه های مدلینگ معتبر همکاری کنید و از موسسه های بی مجوز که هدفشان سودجویی و فریب شماست دوری کنید.

منبع : وب سایت لست مد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۷
rakita rakita

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی